© 2024 solvo B.V.

Operatie keelamandelen (14 juli)

Vorige week vrijdag (14 juli) ben ik op 19 jarige leeftijd geopereerd aan mijn keelamandelen. Toen ik uit mijn narcose kwam voelde ik me goed, had amper pijn. Ik kon al meteen goed plassen en een bakje vla glee er zo in. Zaterdag, Zondag en Maandag gingen prima. Ik had amper ergens last van, en ik at gewoon zachte dingen zoals, boterham met boter, fruitpotjes, vla, olvarit avondvoeding. Ook liep ik vrolijk door het huis, en zat gezellig bij het bezoek dat langs kwam. Maar ineens sloeg het om, maandagavond kreeg ik een bloeding en moest meteen naar de ehbo. Daar hebben ze me na een uur bloed gespuugd te hebben een bekertje ijswater gegeven, en toen stopte het een beetje. Na dit is gebeurd is mijn herstel flink achter uit gegaan, en woensdag had ik echt een terugslag! PIJN PIJN PIJN en ik kon amper eten. ook kwamen er allemaal grote witte,rode zure brokken uit mijn lege keelgaten, en na deze uitgespuugd te hebben deed het nog meer pijn! De naproxen slaat slecht aan, en ik sta hier echt een beetje raar van te kijken. Eerst gaat het zo goed, en dan ineens krijg ik een terugslag en heb je het gevoel dat er geen vooruitgang meer in zit. Vandaag is het vrijdag en ook deze ochtend werd ik wakker met een ontzettende pijn in mijn keel, kan amper slikken en bij mijn slijm spuug ik af en toe nog wat bloed mee :-S Ik vraag me eigenlijk af, hoelang gaat het nou nog duren voordat de pijn een beetje verdwijnt :-( Raak de moed een beetje kwijt, en ik ben ook al de hele week binnen. (drink goed, en eet voldoende ijsjes) Ik had wel gedacht dat ik dit weekend alweer lekker naar mijn vriendje toe kon gaan. Maar het valt dus allemaal een beetje tegen :-( :-( Zijn er mensen die een reactie kunnen geven, of waarbij het herstel ook zo liep? Hartstikke bedankt, xxx Girl19


Maar wat zegt het ziekenhuis/arts/huisarts er dan van? Waarom geneest het zo langzaam volgens hun?

label.Geplaatst op 2006-07-26 08:18:54

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren