© 2024 solvo B.V.

Opgezette klieren

Ik heb last van opgezette klieren in mijn hals nadat ik in een auto heb gezeten die heel hard moest remmen. Nu heb ik waarschijnlijk een wiplash. Ik heb erge last van die klieren. Tegelijkertijd heb ik bloedarmoede,ziekte van pfeiffer, b1, b12 tekort. Nu ben ik wel een beetje bang dat er wat anders is in die klieren. Ze gaan echo maken en een punctie doen in die klier in mn nek. Zijn er meer mensen die dit gehad hebben?Ik krijg steeds meer last onder mijn oksels en mijn borsten. Je gaat wel denken of er niks ernstigs is. Ik moet pas over 2 weken naar de KNO-arts. Eigenlijk ben ik best een beetje bang voor de uitslag! Herkent iemand dit?


Die opgezette klieren heeft niets met dat harde remmen te maken. Wat het wel is, kan ik zo niet zeggen. Hangt van meerdere zaken af. Maar door een computer is geen diagnose te stellen. Je zult echt de afspraak moeten afwachten.

label.Geplaatst op 2005-01-25 19:14:58


hallo, heb gisteren echo gehad, maar ze konden al zien dat ze er niet raar of te groot uitzagen , ze hebben ze opgemeten ook,wacht nu op bezinking, en neusamandelen, dus hoef ieder geval geen punctie, dat stelt wel een beetje gerust,bedankt voor je antwoord groetjes

label.Geplaatst op 2005-02-08 20:59:57

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren