© 2024 solvo B.V.

Piep in linker oor

ongeveer 6 jaar terug ondekte de dokter bij mij in het linker oor een ontsteking wat alles in mijn oor kon beschadigen ze vertelden mij dat ik er geopeereerd aan moest worden. de 1e operatie hebben ze de ontsteking er uit gehaald, ze konden nog geen nieuwe gehoorbeentjes plaatsen. de 2e operatie zat er weer een ontsteking maar niet zo groot, en heb ik kunstmatige gehoorbeentjes gekregen. ongeveer 2 jaar terug ben ik weer geweest en zat er geen ontsteking meer en was alles schoon.Soms had ik nog wel last van een kloppend oor maar sinds vorige week woensdag kreeg ik een zachte piep in het oor en trekt mijn oor heel erg en voelt het net of moet er wat uit mijn oor soms klopt mijn hart er ook tussen de piep door mijn oor is nu erg gevoelig maar last van minder gehoor heb ik weer niet. nu heb ik ook hoofdpijn erbij en ben ik erg verkouden geworden sinds zaterdag. De piep is er nu nog steeds soms weg en soms is het er even weer ik maak me best wel zorgen kan het zijn dat er weer een ontsteking zit?

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren