© 2024 solvo B.V.

Plotseling gehoorverlies na plaatsen buisje

Hallo, Ik hoop dat iemand mij kan helpen.Ik heb dinsdagochtend een buisje laten plaatsen.Ik werd duizelig van de vloeistof in mijn hoor, en tijdens het doorprikken van het trommelvlies werd ik weer dol en het deed ook een beetje zeer. Toen het buisje erin zat voelde mijn oor half doof.Ik kon ook veel slechter horen. Dat moest overgaan, nu na 1 dag is het nog niet verbeterd en moet ik het nog afkijken, maar ik hardstikke ongerust en half doof aan 1 oor. Niemand kan me tot op heden vertellen of dit overgaat of waardoor dit komt. kan iemand mij helpen???


ik heb er nooit last van gehad ik hoorde gelijk beter door de buisjes laaste keer is in novenber geweest en ik ben 36 jaar oud

label.Geplaatst op 2007-02-02 19:01:31

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren