© 2024 solvo B.V.

SCHOR/HEES

Ik heb een vraagje wat betreft mn keel, ruim een week geleden ben ik bijna gestikt in een zuigtablet, de heimlichgreep werd toegepast en het kwam er gelukkig weer uit, de dag erna was mn stem verdwenen, tot de dag van vandaag is mn stem hees en schor, wordt er gek van. Heeft iemand een idee? Wil het nog een week geven om vervolgens naar de dokter te gaan, maar krijg erge nare visioenen in mn hoofd als ik erover nadenk wat het allemaal kan zijn... Hoop dat iemand een verklaring heeft hiervoor.. Bedankt TOUT


Hoi, Heeft nou niemand enig idee wat de oorzaak kan zijn, maak me best wel ongerust, moet volgende week pas terug naar de HA, dus was benieuwd of hier iemand is die het herkend. Groetjes, TOUT

label.Geplaatst op 2005-01-12 20:49:48


Nou mensen, schiet niet echt op hier.....kga maandag naar de dokter, hoop dat ie meer te melden heeft... fijn weekend allen!! TOUT

label.Geplaatst op 2005-01-15 16:10:06


hey, ik denk nt dat je heesheid te wijten kan zijn aan het feit dat je je verslikt heb, mss heb je je daarbij wel wat teveel overspannen en heb je een tijdelijke ontsteking op je SB (hyperkinetische dysfonie) maar dat kan men enkel uitwijzen adhv stroboscopie ik zou het ergste zekr nt vrezen! groetjes sara

label.Geplaatst op 2005-01-16 11:05:55

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren