© 2024 solvo B.V.

Slijm overgeven

Sinds een tijdje heb ik last van heel erg veel slijm. Het begint als ik wil gaan slapen en ik krijg dan enorme pijn direct onder mijn keel. Vanaf dat moment moet ik heel veel slijm uitspugen en uiteindelijk zelfs overgeven. Ik krijg moeilijk adem en slapen wil al helemaal niet meer. Ik heb al een allergietest voor mijn konijn laten doen, maar dat was het niet. Wie herkent dat? wie weet wat ik er aan kan doen? De huisarts blijft zeggen dat het stress is en ik durf niet meer naar hem toe te gaan, wie helpt?


Slijm in de keel kan een aantal oorzaken hebben: - komt uit de longen (heb je een longaandoening? rook je?) - het loopt van achteruit de neus de keel in (bij bijvoorbeeld chronische neusverstoppingsklachten) - maagzuur wat 's nachts de keelholte irriteert (ook als je geen last hebt van maagzuur, kan dit toch de oorzaak zijn) Maar er is niet op deze wijze te bepalen wat de oorzaak is. Daarvoor zul je echt naar de dokter moeten.

label.Geplaatst op 2004-08-07 07:49:06

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren