© 2024 solvo B.V.

Soort menière door cardio-aspirine

Beste, Heeft iemand ervaring met oorsuizen, hardhorigheid duizeligheid ten gevolge van het nemen van cardio-aspirine? Mijn KNO-arts stelt een vorm van Menière vast bij mij; echter zonder de gevreesde draaiduizelingen én/of misselijkheid. Er werd wel gehoorsverlies vastgesteld (kan ook door beroep ) en het evenwichtssysteem is aangetast. Cardio-aspirine ben ik gaan nemen sinds april 2004: de M. kwam eensklaps in december 2004. Wie geeft raad? Waar vind ik een antwoord ? (Géén antwoord bij HA of KNO_arts in Belgie) Dank


beste meduc ik ben ap de heus ik heb voor jou een site gevonden daar kan je alles zien als je nog meer wil weten dan vraag je het maar nu ga je naar www.nvvs.nl dan zie je daar d e ziekte van meniere staan afz ap

label.Geplaatst op 2005-02-04 01:34:51


Beste apdeheus, Bedankt voor uw reactie; ik ken de site die u vermeldt...ik heb daar echter - bij mijn vorige bezoeken althans- géén antwoord gevonden op mijn vraag. Hardhorigheid én oorsuizen staan uitdrukkelijk vermeld op de bijsluiter als nevenwerking (mogelijke) van cardio-aspirine.....Mijn dokters wuiven elke mogelijke link af tussen deze medicatie en mijn "vorm van Meniere"....Ik ben dus effectief aangewezen op mogelijke info van buitenaf.Het zou me heel wat helpen om M. te leren aanvaarden als ik zéker zou zijn dat het iets met die aspirine te maken heeft...Als dit echt niet kan, dan wil ik absoluut verdere stappen ondernemen in het M.-onderzoek.

label.Geplaatst op 2005-02-05 17:42:36

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren