© 2024 solvo B.V.

Trommelvliestransplantatie gelukt/mislukt?

Hallo, Vorige week ben ik geopereerd aan mijn linkeroor, omdat mn trommelvlies naar binnen is getrokken en ze het dus strak getrokken hebben, en een stukje kraakbeen van mijn oorschelp erachter hebben gelegd. De operatie leek geslaagd alleen meteen na de operatie zat er wondvocht achter mn oor. Alleen nu moet dat stukje kraakbeen dus ook nog aan mijn trommelvlies vastgroeien. 2 dagen na de operatie kreeg ik oorontsteking (gehoorgang was al gevoelig) Dus daarvoor moest ik met oordruppels in de weer. Verder werd ik ook nog verkouden dus m\'n neus zat verstopt, wat ik weer met een neusspray opgelost heb. Maar ik heb nu een constant drukkend pijnlijk oor.. Tot gister plopte mn oor af en toe even open waardoor ik weer opeens weer goed kon horen. Tot ik gister het gevoel kreeg dat er iets van mn trommelvlies afgleed (kraakbeenvliesje??). Waardoor ik iets beter kon horen en ik even een soort ruis hoorde die je zou kunnen beschrijven als een suisende lucht in mn oor (zo voelde het ook letterlijk). Maar dit ging gelukkig weer weg. Heel vreemd allemaal. Maar nu heb ik al 2 dagen een soort halfvol oor (alsof mn trommelvlies half onder water staat). Mijn vraag is: kun je voelen als dat vliesje van je trommelvlies glijdt en voelt dit anders dan vocht. Kan iemand me vertellen hoe t voelt als je vliesje eraf glijd? Ik snap er in ieder geval niks meer van...

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren