© 2024 solvo B.V.

Tussenschot, neuskapje en dreumes thuis... tips ?

Hallo, Aanstaande woensdag (30 aug.) word mijn neustussenschot rechtgezet. Ik heb een zoontje van 1 jr en 3 mnd. Voor de eerste paar dagen heb ik hulp (m\'n man en schoonmoeder), maar ik ben bang dat m\'n zoontje aan m\'n neus komt (is interessant met al die watten en/of gezwollen), dat zal flink zeer doen, ben ik bang. Zolang ik hulp heb is dat nog \'n beetje te voorkomen... maar daarna ? Het is toch ook geen doen om \'m al die tijd niet op te tillen, e.d. ... hoe wil ik \'m dan verzorgen ??? Weet er iemand of er geen stevige kapjes zijn die over je neus gezet kunnen worden voor de eerste week / weken van het herstel ? Heeft hier iemand van gehoord ? ervaring mee ? Alle tips zijn welkom ! groeten en alvast bedankt, Moeliemoe.


Of ze er specifieke kapjes voor hebben weet ik niet maar ik ga er niet van uit dat je kleine er een periode van zal maken om te kijken hoe vaak je neus beetgepakt kan worden. En met kinderen zal het trouwens averechts werken, want hoe opvallender dingen zijn, in dit geval een kapje voor je gezicht, hoe meer aandacht en interesse dat zal wekken.

label.Geplaatst op 2006-08-29 08:25:15

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren