© 2024 solvo B.V.

Verwijdering van speeksklier+ afvoer i.v.m. speekselstenen heeft niet geholpen.

Hallo, Ik heb ongeveer 25 jaar geleden speekselstenen gehad en heb drie keer een operatie gehad. De eerste keer verwijdering van het steentje onder de tong. De tweede keer via de buitenkant nu de gehele klier (deze was versteend) en de derde keer een verwijdering van het afvoerkanaal waar weer een steentje zat.Ook weer via de onderkant van de tong. Helaas, hebben ze de tongzenuw geraakt waardoor een vierde deel van de tong gevoelloos is. Nu na 25 jaar ,denk je toch, dat het niet meer mogelijk is ,maar ik heb weer dezelfde klachten aan dezelfde kant waar niets zit. Ra,ra, hoe kan dat? Ik heb geen idee. Maar naar het Z.H. gaan heb ik geen behoefte. Dus ik ga maar eens veel zure producten eten in de hoop dat het steentje spontaan eruit komt. Maar waar uit blijft een verrassing! Wie heeft dit ook eens gehad.

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren