© 2024 solvo B.V.

Wat helpt nu nog

In juli ben ik geopereerd, ze hebben wat aan me tussenschot gedaan, en alle troep wat in mijn holtes zat verwijderd. Hierdoor mocht ik twee weken thuisblijven, en ik moest na 2 weken terugkomen. Echter na die 2 weken had ik nog steeds dezelfde klachten, hoofdpijn en verkouden. Ik heb van mijn KNO-arts toen een neusspray gekregen flixonase, deze moest ik 6 weken gebruiken, dan mocht ik weer terug komen. De neusspray hielp niet, en ondertussen was ik alweer bij mijn huisarts geweest, en heb toen weer medicijnen gekregen tegen mijn hoofdpijn. Tijdens mijn bezoek aan de kno-arts vertelde hij mij dat het er nog steeds zat, en dat mijn slijmvliezen overgevoelig waren, dit kon ondere weersverandering, geuren, rook en noem maar op zijn. Hij vertelde mij dat hij niks meer voor me kon doen. Nu ben ik nog steeds verkouden, en zit weer helemaal vol, wat een grote druk op mijn hoofd veroorzaakt. Wie weet wat ik nu nog kan doen. Alvast bedankt voor de reacties. Debora


ik denk dat je een second opinion moet vragen,kan me niet voorstellen dat er niks meer te behandelen valt succes

label.Geplaatst op 2003-11-10 21:33:39


Probeer eens homeopathie via natuurarts of homeop.arts. Kruip eens gedurende een paar maand en dan 1 of 2x per week in een sauna,hetzij droog of nat,en zweet het uit.Saunatemp.niet hoger dan 75gr.C,vochtigheid opvoeren tot 25 a 30 %RV. Succes!

label.Geplaatst op 2004-02-27 17:31:19


Bij mij wilde ze het dus ook rechtzetten, en omdat ik hetzelfde wat u nou verteld ook had gehoord van andere mensen, heb ik het niet laten doen, en ik ben blij toe. Maar..... misschien bent u ergens allergies voor, daar denk ik eigenlijk aan, heeft u zich al op allergie laten testen? Van allergie kun je dezelfde verschijnselen krijgen, misschien komt het door de kat, of schimmels of huisstofmijt, wol, etc. er zijn zoveel dingen op te noemen waar je het van kunt krijgen...... Echt een goed idee, hoor!

label.Geplaatst op 2003-12-16 11:12:44

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren