© 2024 solvo B.V.

Wit puntje op de tong

hoi, ik heb op mijn tong een wit puntje (blaasje??). Het doet erg zeer. Ik heb het aan de rechterkant. Weet iemand wat dit is of heeft iemand dit ook gehad? Ik ga er niet mee naar de dokter want het gaat heus wel weer weg. Maar ik wil graag weten wat het is. Vonnet


Kan van vitamine C tekort, tot het hebben gebeten op de tong zijn. Als je er wel last van blijft ondervinden en het komt terug zonder echte aanleiding dan wel even je HA bellen.

label.Geplaatst op 2006-04-06 07:32:52


Zo te horen is dit een aft.Zoek maar eens op bij google bv onder Aften.

label.Geplaatst op 2006-04-06 15:03:41

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren