© 2024 solvo B.V.

Witte vlekje achter in mond

Ik heb een wit vlekje rechtsachter in mijn mond. Er omheen is het ook rood (geirriteerd). Als ik iets eet (brood oid) of drink en het komt langs dat vlekje voelt dat heel vervelend. Het voelt niet als keelpijn. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en wat ik kan doen om de pijn bij het eten en drinken te voorkomen.


Ik kan zo niet zeggen wat het is. Mogelijk is het een afte (klein zweertje). Als dit na ongeveer 1 1/2 week niet over is, moet je even naar de huisarts gaan.

label.Geplaatst op 2006-06-10 00:36:31

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren