© 2024 solvo B.V.

Ziekte van Memiere

Ik heb enkele vragen over de ziekte van Memiere. Hoe wordt deze vastgesteld? Hoe zit het met auto rijden? Is dit gevaarlijk? Zijn er medicijnen om het controle te houden? Is het waar dat je niet verzekerd meer bent (auto verzekering) na deze diagnose? Ik hoor het heel graag van jullie.


het is zo dat wanneer je een aanval krijgt van Meniere het niet handig is als je op dat moment achter het stuur zit, ook bepaalde medicatie kan invloed hebben in het verkeer, zelf rij ik wel met Meniere ook zeker doordat k een aanval aan voel komen, druk op de oren enz .. bij langere ritten rij ik niet alleen maar gaat er iemand mee die eventueel over kan nemen ( wat nog nooit is gebeurd gelukkig )

label.Geplaatst op 2011-07-08 23:35:27

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren