© 2024 solvo B.V.

Astma

Ik ben nu 17 en ik heb al mn hele leven astma gehad maar het wordt nu wat minder. Ik wilde alleen even laten weten hoe ontzettend blij ik hier mee ben:) xxxliiiieeeessss


Mijn echtgenote lijdt reeds lang aan astma.Zij gebruikt hier tegen als profylaxe de bekende inhalatie poeders Serevent en Flixotide.Deze middelen veroorzaken zoals bekend vervelende schimmel in keel en mondholte.Een gevolg hiervan is dat zij zeer vaak geplaagd wordt door een hardnekkige hoest die haar even vaak uit de slaap houd.Vanallesis al geprobeerd,droog stukje brood eten spoelen en gorgelen,een slok bessensap drinken.En dat alles natuurlijk na het gebruik van de medicijnen.De huisarts zegt dat er weinig of niets tegen te doen is.WIE HERKENT DIT EN NOG LIEVER WIE WEET ER EEN REMEDIE OP??????

label.Geplaatst op 2006-04-23 10:42:05

Naar forum Longziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren