© 2024 solvo B.V.

Legionella

hallo mijn partner (40 jaar)heeft 3 jaar geleden legionella gehad er word gezegd dat je zeker 1 jaar er nog ziek van kan zijn na de ziekte hij werd agressief en heel erg kortaf en bot het word alleen maar erger, hij heeft amper plezier en voor de ziekte was hij heel erg seksueel actief maar na de ziekte werd het alleen maar minder en nu na 3 jaar heeft hij er helemaal geen behoefte meer aan ook zijn gevoelens uit hij amper en het maakt m niks uit hoe een ander zich voelt wie kan mij helpen en kan mij zeggen of dit van de legionella is of dat het door een ander oorzaak kan zijn hij zelf zegt dat het door de ziekte is gekomen maar ik vraag het me toch wel af of het niet door wat anders is en hij is zo eigenwijs en hij wilt niet naar en dokter of maatschappelijk werk om erover te praten


Halo Nathalie, Ook al is je bericht uit 2007, wil ik toch even reageren. Je tekst heb ik gekopieerd, en zal daar tussen reageren. De schuine tekst is mijn antwoord, wil iemand meer weten kijk eens op www.legionella-online.nl mijn partner (40 jaar)heeft 3 jaar geleden legionella gehad er word gezegd dat je zeker 1 jaar er nog ziek van kan zijn na de ziekte Das niet waar, je komt er nooit meer vanaf. Maar de reguliere geneeskunde gelooft dat alleen niet! hij werd agressief en heel erg kortaf en bot Heel herkenbaar, ik heb ook nogal eens een kort lontje. Erg vervelend. het word alleen maar erger, hij heeft amper plezier en voor de ziekte was hij heel erg seksueel actief maar na de ziekte werd het alleen maar minder en nu na 3 jaar heeft hij er helemaal geen behoefte meer aan Ook dat herken ik wel, er zijn periodes dat het me echt niet meer boeit. En ik ben een stuk jonger, hellaas. ook zijn gevoelens uit hij amper en het maakt m niks uit hoe een ander zich voelt Ook dit is redelijk herkenbaar, maar wat is ook vaak doe, eigenlijk altijd. Das de schijn op houden, het doen je beter te voelen, en dat terwijl je vergaat van de pijn, of zo beroerd bent als een hond. Dat laatste stukje herken ik niet, ik ben zelf wel benieuwd hoe een ander zich voelt. wie kan mij helpen en kan mij zeggen of dit van de legionella is of dat het door een ander oorzaak kan zijn. Het is vrijwel zeker een gevolg van de legionella, maar alleen wordt dit niet erkend. Maar inmiddels weet ik wel beter. hij zelf zegt dat het door de ziekte is gekomen. Klopt! maar ik vraag het me toch wel af of het niet door wat anders is en hij is zo eigenwijs en hij wilt niet naar en dokter of maatschappelijk werk om erover te praten Het maatschappelijk werk heb je niks aan. Een goede arts, is iets wat toe te juichen is. Want er zijn rest klachten, en u man is niet de enige. Ik zelf heb dat ook. Ik heb zelf ook in 2004 legionella gehad. En weet, wel wat er bij mijn nog speelt(de). Maar om hier niet de hele site vol te schrijven, kijk eens op mijn eigen site, daar staat het een en ander er over. Groeten Sander

label.Geplaatst op 2010-02-08 00:24:20

Naar forum Longziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren