© 2024 solvo B.V.

Longziekten

bij mij begon het juli 2007 ,het begon met hoesten,pijn in de keel,oren gingen dicht,(een verkoudheid denk je,)verder niks op uit gedaan.Het was eind september 2007 het hoesten werdt alleen maar erger.Vrijdags heb ik nog de huisarts op gebeld kreeg tabletjes mee voor het hoesten,hielp niks weer nieuwe tabletjes heen geweest.niks hielp.Uiteindelijk mocht ik dan een foto van mijn longen laten maken(na veel aandringen).en wat bleek een dubbele longontsteking ,gevolg 7 weken ziektewet,kreeg tussendoor weer opnieuw last van mijn oren en keel(oorontsteking,en keelontsteking).nu januari 2008 zit ik weer de ziektewet heb bijholteontsteking,mijn oren zijn aan de binnenkant opgezwollen en de poliepen op mijn stembanden zijn op gezet,dus weer pencilline.

Naar forum Longziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren