© 2024 solvo B.V.

Pijn in de borst.

hoi allemaal. korte uitleg± ik ben 20 en rook sinds mijn 15 vast. ben wel sinds vandaag gestopt maargoed. Nooit echt ziek geweest, wel is griep en verkouden maar niets groots. Nou heb ik sinds zondag last van mijn rechter borst en dat loopt ook door soms naar mijn middenrif. ik ben ervoor naar de dokter geweest. Hij heeft geluisterd naar mijn longen en mijn borst gevoeld en er was niets. ik voel me wel grieperig. Heeft iemand nog tips of iets wat ik kan doen voor de \'pijn\' in mijn keel? groeten chris


de pijn in mijn keel is weg alleen voel ik mijn borstbeen nog wel. mijn moeder zegt dat dat van de griep kan komen dat dat door slijm kan komen ofzo. Ik wheb last van stress dus miss kan het daar van komen?? hoor het wel. groet

label.Geplaatst op 2007-11-30 22:55:43


Zullen wel ontwenningsverschijnselen zijn vanwege het stoppen met roken.

label.Geplaatst op 2007-12-01 19:38:20


ik hoop het. Het kan ook zijn dat ik gewoon weer is denk dat ik iets heb en het zwaar overdrijf... btj hypochondor denk ik.. maar goed bedankt vor je reactie:) groetjes

label.Geplaatst op 2007-12-01 21:41:03


Als je daadwerkelijk hypochondrisch bent geef ik je het advies om je te laten behandelen.

label.Geplaatst op 2007-12-02 09:07:21

Naar forum Longziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren