© 2024 solvo B.V.

Zuurstof

Vorige maand was ik in Oostenrijk op 2700 meter. Wij zijn daar met de bus gekomen. Toen ik uit de bus stapte, kon ik mijn benen niet bewegen en kon maar heel langzaam aan het lopen komen. Ik ben in het restaurant aldaar naar binnen gegaan en flauw gevallen. Toen ik weer aanspreekbaar was, leek ik heel erg te hyperventileren. Is dit zuurstof tekort of heeft dit een andere reden. Ik ben longpatient met COPD.


aanschaffen van een pulse-oxy meter geeft duidelijkheid

label.Geplaatst op 2008-09-24 13:02:20


ik denk dat het allerbest is om even naar de huisart te gaan en de klachten uit te leggen. het kan dat je op die hoogte last krijg, maar het kan ook meer iets zijn van energie tekort of iets dergelijke. maar het kan natuurlijk ook ergens anders op duiden. dus een controle is nooit verkeerd

label.Geplaatst op 2010-09-27 16:55:07

Naar forum Longziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren