© 2024 solvo B.V.

Altijd maar buikpijn

Gek word ik van mezelf.. ik geniet niet meer van het leven zoals ik altijd deed. Ik loop angstig en sjaggerijnig rond. Al jaren heb ik last van buikpijn maar dat was niet iedere dag.. meestal een paar uur in de week maar na een uurtje op bed, was dat ook wel weer over. Tijdens de menstruatie had ik altijd wel wat pijn. Maar nu sinds een maand is het hopeloos: -24 uur per dag buikpijn -duizelig -misselijk -angstig om te gaan slapen omdat ik het gevoel heb, dat ik af en toe flauwval -angstig -sjaggerijnig -steken in gehele buik, zelfs tot op rug Urine en ontlasting onderzoek + bloedonderzoek gehad. Geen resultaat. Overmorgen ga ik weer naar de dokter. Kan iemand mij vertellen of jij dit probleem kent? Hartelijke groeten, Suria


Misschien heb je PDS (Prikkelbare Darmsyndroom) Heb dit zelf ook en werd metde jaren erger. Huisarts weet hier geen oplossing voor. Bij mij wordt het slijmvlies van de dikke darm geprikkeld door bepaalde voedingsstoffen. Heb een bloedanalyse laten doen via www.immogenics.nl. Voor bepaalde voedingsmiddelen heb ik een allergie/intolerantie. Eet voorallicht verteerbare voeding. En geen extra vezels, zoals altijd wordt geadviseerd. Je darmen moeten herstellen. Kijk ook op www.drwullink.nl/pds Succes

label.Geplaatst op 2009-03-26 21:27:27

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren