© 2024 solvo B.V.

Appendix weg gerot

een jaar geleden ben ik geoppereerd aan mijn appendix.Hij was nl weggerot, en bijgevolg hebbe ze een stuk van de dikke en dunne darm moeten verwijderen om het geheel terug te laten passen.Nu heb ik tegenwoordig last van diarree omdat mijn alvleesklier niet volledig meer zou werken.Heeft iemand er een verklaring voor van een minder werkende pancreas en heb ook veel last diarree.Heb ook veel last van winderigheid.Is er nog iemand met deze problemen?? Gert


mijn appendix is gesprongen in nov 2001, mijn darmen zijn uit de buik geweest en schoongemaakt, daarna is mijn buik open gebleven voor een half jaar. ik heb toen stil op bed moeten liggen( met de buik gedeeltelijk open) om de pus eruit te laten lopen. het was kantje boord. Nu heb ik nog pijn in mijn rechterzij. Ik heb jarenlang movicolon geslikt Mijn darmen heb ik nog. Nu gebruik ik psylliumvezels orange sinds een half jaar. Dit helpt veel beter! Ik had en heb een moeilijke stoelgang omdat de darmen anders zijn gaan liggenin mijn buik, ik heb fistels en verklevingen. Opereren heeft geen zin, zegt mijn chirurg het wordt er niet beter op. In 2002 had ik weer pus in mijn buik. naderhand had ik regelmatig last van verstoppingen . ik kreeg te horen en krijg te horen daar moet ik mee leren leven...... nu lukte dat ook wel maar helaas is er eind dec2007 nog iets bij gekomen. neuralgische atomologie. Waardoor ik nu helaas sinds bijna twee jaar weer in de ziektewet ben. langdurig proces, waardoor ik nu steeds ongeduriger wordt. Binnenkort mag ik dan naar de reveledatie. Ik kan lopen ik wil dingen blijven doen, maar het is continu met pijn. Dat is lastig om mee om te gaan. Wie herkent dit Wie heeft ook een gesprongen blindedarm meegemaakt. ik zoek lotgenoten! Voor beide gevallen dat ik benoemd heb. Hopenlijk heeft iemand anders hier nog iets aan die dit leest.

label.Geplaatst op 2009-11-24 00:15:17

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren