© 2024 solvo B.V.

Auto-immuum hepatitis

Hallo, ik ben Wendy en ben 37 jaar. Ik loop sinds kort bij de internist met van allerlei klachten. De internist is nu zover dat hij uit bloedonderzoeken en een echo denkt dat ik een auto-immuum hepatitis heb. Op de echo was er al levercirrose te zien. Om het met zekerheid te weten wordt er nu een leverbiopt genomen. De uitslag van het bloed was maar minimaal zei hij. Is er iemand die dit ook heeft. En wat zijn de klachten die je had voordat het bekend was. Ik ben voornamelijk veel moe maar heb ook pijn in mijn gewrichten en heb vaak diarree. Verder heb ik veel hoofdpijn. Wat is de behandeling die je hebt gehad en hoe reageerde je erop.


Hee, Ik vroeg me af of je al meer weet? Ik had afwijkende leverwaardes, best wel erge afwijkingen. Op de echo zagen ze niets bijzonders. Ik had al een tijd hoge koorts. En ook erg moe. Mijn lever deed zelf ook erge pijn. Ik kwam zelf ook bij auto immuun hepatitis terecht. Maar ik hoor hier niets over terug. Ze dachten bij mij aan Pfeiffer. Ik vind het allemaal wat vaag. Maar ben benieuwd hoe het jou nu verder gaat. Succes!

label.Geplaatst op 2010-01-28 18:37:34


Beste WenWou, kijk eens op internet bij Symptomen ziekte van Lyme.Daar vind je een lijst met een 50 tal klachten. Mischien herken je er een groot aantal van, wat mogelijk zou kunnen wijzen naar een tekenbeet, die misschien niet is opgevallen. Combinaties van verschillende klachten zijn voor een arts vaak moeilijk om een juiste diagnose te stellen. Deze lijst kan je uitsluitsel geven.Mocht het zo zijn, zou ik op internet naar zilverkuur zoeken.Lees dan alle informatie eens goed door en overleg met de huisarts, of hij of zij er iets vanaf weet. Print desnoods de informatie uit en neem die mee naar de dokter. Meeste artsen weten hier niets van af, dus zou hij die informatie door moeten nemen. Succes, Jan.

label.Geplaatst op 2010-02-25 02:34:16

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren