© 2024 solvo B.V.

Blinde darm aan de lever vast gegroeid

Mijn zusje is gisteren opgenomen in het ziekenhuis met hevige buikpijn. Men dacht aan een blinde darm ontsteking. En ging een kijkoperatie uitvoeren. Tijdens deze operatie bleek dat de blinde darm niet was ontstoken. Wel is deze verwijderd (kan die in iedergeval niet meer ontsteken) En kwam men er achter dat haar blinde darm was vastgegroeid aan haar lever. Arts had dit nog nooit eerder gezien of gehoord. Hebben anderen hier wel eens van gehoord ? Op het internet kan ik hier weinig zeg maar gerust niets over vinden. Zusje ligt nu nog in het ziekenhuis , mocht nog niet naar huis , daar ze vandaag 2x is flauwgevallen. En de pijn nog niet weg is.


Ik heb er zelf nog nooit van gehoord maar ga er maar vanuit dat het mogelijk is. Want het menselijke lichaam blijft in principe een bouwdoos.

label.Geplaatst op 2006-06-29 10:35:32


dit is absoluut uitgesloten, de blinde darm ligt rechtsonder in de buik en dde lever rechtsboven. de blindedarm groeit niet naar de lever toe ofzo

label.Geplaatst op 2006-07-04 09:15:45


er zijn ook mensen met een andere anatomie hoor in zeldzame gevallen, of zeldzame aandoeningen. zeg nooit nooit! kan natuurlijk ook zo zijn dat er organen door elkaar gehaald worden (?????, misschien verkeerd onthouden wat de arts vertelde?????)

label.Geplaatst op 2006-07-06 00:20:41

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren