© 2024 solvo B.V.

Borrelende maag, alsof je moet boeren...

Al een tijdje (en daarmee bedoel ik al zo lang, dat ik er zelf zo langzamerhand aan gewend ben) heb ik erge last van een borrelende maag en van het gevoel dat ik moet boeren. Ook de winderigheid komt duidelijk naar voren. Ik heb al meerdere dieten geprobeerd, maar eigenlijk helpt niets en daarnaast is het leven van een actieve student niet gemaakt op dieten. Zelfs het koolzuur (bier en fris) laat ik al geruime tijd staan. Te dik vind ik mezelf zeker niet. Het doet geen pijn, het is enkel vervelend, maar vooral als ik in bed lig komen de boeren naar boven (net alsof je niks gegeten heb, zo klinkt het een beetje). Zelf ben ik er inmiddels aan gewend, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat mijn vriend daar anders over denkt. kan iemand mij vertellen wat te doen??


Kijk eens op http://darmreiniging.dotnetwebsite.com Hier staat ook vermeld wat de reden van je klachten kan zijn. Hoop dat je hier iets aan hebt. Groetjes!

label.Geplaatst op 2007-02-20 22:29:20


Is er wel eens aan galstenen gedacht. Daar krijg je veel last van boeren en winderigheid van.

label.Geplaatst op 2007-07-09 17:49:36

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren