© 2024 solvo B.V.

Brandende-zeurende pijn laag in onderbuik: help!

Ik hoop dat iemand dit herkent! Ik heb al een maand een zeurende, brandende, krampende pijn laag in mijn onderbuik. Soms zelfs richting mijn geslachtsdeel, benen, zijkanten en rug. Het voelt aan als een infectie. Af en toe voel ik koude rillingen vanuit het gebied opkomen. Het is absoluut geen standaard buikpijn en super laag. Ik heb bloed en urine getest, er kwam niks uit. Kan je ook een infectie hebben zonder dat het in je bloed te zien is? Wat zit daar? Darmen, blaas, klieren?? Ik heb dus geen diarree of pijn bij het plassen. Mijn dokter weet het ook niet en heeft me nu naar het ziekenhuis voor een echo gestuurd. Ik hoop dat ze wat kunnen zien want ik word er gek van! :( Oh en een SOA is vanwege praktische redenen wel redelijk uit te sluiten. ;)


Reuben, Ik hoop dat je nog even laat weten wat eruit komt, uit de scan. Ik herken dit soort klachten bij mezelf, loop hiervoor bij een manueel therapeut, de wervelkolom en het bekken staan vaak scheef bij mij. Behandeling helpt wel, maar ik heb veel stress op mijn werk, mogelijk veroorzaakt die storingen in mijn wevelkomom en dan kun je ook zulke klachten krijgen als jij hebt.

label.Geplaatst op 2009-06-18 20:43:50


Gister de echo gehad en er kwam niks uit. Frustrerend! Binnenkort naar de huisarts en dan de internist waarschijnlijk. Ben benieuwd wat de volgende stap zal zijn. Maar wervelkolom, daar heb ik nog niet aan gedacht. Alleen denk ik toch dat het m'n darmen zijn. Ik voel ze vandaag heel specifiek. :(

label.Geplaatst op 2009-06-23 21:08:48

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren