© 2024 solvo B.V.

Branderige anus

ik heb ongeveer twee maanden een branderig zwerend of soms een jeukend gevoel in de anus. mijn huisarts weet niet meer wat hij hier aan moet doen. diverse zalven geprobeerd als sperti theranol uierzalf levertraanzalf, maar niets geeft. de klacht blijft de hele dag doorgaan. het word iets minder vlak voor de stoelgang,maar daarna een kwartier na de stoelgang is het weer in volle hevigheid terug. twee weken terug ben ik bij de uroloog geweest,daar werd mij verteld dat ik een lichte goedaardige vergroting had van de prostaat en mogelijk duit dat gevoel in de anus op prostaatpijn. het medicijn dat ik mee hebt gekregen een capsule per dag heet omnic 0 4mg capsule mga.ik heb dat nu 15dagen gebruikt en moet dat blijven slikken tot september dan heb ik een nieuwe afspraak, maar dat zeurende branderige bijtende gevoel dat blijft onverminderd de hele dag door gaan. wie kan dit probleem en heeft hier een oplossing voor?


In de darm bij de anus kan ook een scheurtje zitten wat enorme pijn veroorzaakt. als de pijn aanhoudt dan zou je dat eens aan de uroloog kunnen vragen of dat het kan zijn. het is weinig voorkomend. mijn zuster had het na de bevalling en na kleine operatie weer helemaal verholpen.

label.Geplaatst op 2004-07-20 13:15:42


Geachte heer, Ik denk dat het medicijn hier niet voor helpt Omnic is een medicijn dat ontspanning geeft maar niets aan de oorzaak doet Beter is om terug naar de Uroloog te gaan en te vertellen wat de verdere klachten zijn om vast te stellen wat de oorzaak is Ik kamp ook met deze klachten en meer en ga terug naar de Uroloog Nieuwsgierig

label.Geplaatst op 2005-08-25 20:48:55

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren