© 2024 solvo B.V.

Buikklachten na galblaasverwijdering

Mijn galblaas is in oktober 2006 verwijderd. Er zat 1 grote steen in. Sinds een maand of 4 heb ik toenemend buikklachten na het eten van onder andere kaas, noten, eieren en zo\'n beetje alles waar vet in zit. Dit had ik na de operatie veel minder. Er is een echo gemaakt maar er waren geen stenen in de galwegen meer te zien. Ik heb inmiddels mijn voeding aangepast en dat helpt wel. Maar ik vind het vreemd dat ik na de wel alles kon verdragen en nu steeds minder. Ik krijg een krampende, drukkende pijn in de leverstreek als ik de verkeerde dingen eet. Wie kent dat ook? En wie kan het verkalaren? En gaat dat weer over? Bedankt voor eventuele reacties, Elise

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren