© 2024 solvo B.V.

Buikpijn, diaree, koorts, afgevallen ,

Ik hab al sinds vorig jaar november last van diaree, buikpijn, koorts en ben de laaste 6 weken zo\'n 15 kilo afgevallen. Ik weeg nu rond de 63 kilo en gelukkig val ik op dit moment niet meer af. Het begon met buikpijn in het midden en ging naar rechts, ik kan niet fietsen; bij elk hobbeltje krijg ik pijnscheuten in mijn buik rechts onderin. Ik ben naar huisarts geweest die zei mischien een beginnende blinde darm ontsteking, het bloedonderzoek was in orde, er is niets gevonden. De huisarts zei: buikgriepje. Na een 4 weken ben ik weer naar huis arts geweest omdat ik nog steeds klachten had diaree, buikpijn , koorts, en afgevallen. Huisarts heeft me een middeltje gegeven om mijn darmen schoon te spoelen en dat was een kuur van 2 weken, ben heel erg aan de diaree geweest. Na 2 weken was het niet over en ben ik weer terug naar huisarts gegaan. Ondertussen was ik al 4 kilo afgevallen en dat heb ik gelijk gemeld bij de huisarts. Die weet ook dat mijn oom de ziekte van crohn heeft. Hij heeft me een verwijsbrief voor een echo gegeven voor de hele buik, en ze heeft nog een exstra bloedonderzoek laten doen omdat niet alles was getest. Ik heb inmiddels de uitslag gekregen en alles was in orde. Ze heeft een verwijs brief voor de internist klaargelegd en ik ga op 2 feb die brief halen en een afspraak maken. Ik wil heel graag weten waarom ik al die tijd buikpijn hebt heb ook slapeloze nachten van de pijn. Ik ben heel erg moe, en voel me niet fit. ik wil ook weten wat de internist allenmaal doet ? hopelijk hebben jullie goede informatie voor mij waar ik wat mee kan. groetjes chanti