© 2024 solvo B.V.

Buikpijn en bijkomende diaree

Dit weekend ben ik zonder problemen terug gekomen van wintersport. Sinds zondag heb ik steeds meer last van buikpijn en bijkomende diaree. Als ik lig moet ik ongeveer om de 2 uur naar het toilet als ik zit of rondloop ongeveer om het half uur. Sindas vandaag (maandag) is er ook een klein beedtje bloed bij de diaree (rode gloed). Ik ben iemand die nooit ziek is. Soms een paar dagen verkouden of een griepje, waarvoor ik niet thuis hoef te blijven. Vandaag echter kon ik niet naar mijn werk. Wat kan de oorzaak zijn en wat is hier een oplossing voor?


Hallo, ik heb de afgelopen weken weleens last van hevige buikpijn. Nadat ik veel gegeten heb( nog geen 10 minuten later )of vet gegeten heb krijg ik ontzettend last van mn buik, ik ga dan naar de wc en wordt misselijk maar in plaats van over te geven krijg ik diarree... wat zou er met me aan de hand kunnen zijn?? Laatst kreeg ik ook sochtends vroeg last en savonds laat na een biertje.. help me alsjeblieft

label.Geplaatst op 2004-05-17 19:20:37


hallo daan zit er bloed op de faeces( ontlasting) waarschijnlijk heb je dan last van wat fissuurjes rond de anus door de vele stoelgang wat je nu hebt kan dit gemakkelijk gebeuren. Ja qua buikpijn kan ik je alleen maar adviseren naar de huisarts te gaan daar buikklachten zeer divers kunnen zijn. Vraag ogf je huisart het middel Lidocaine vaseline 3% wil voorschrijven dat bespaart een hhop pijn bij de stoelgang veel succes emergency assistance

label.Geplaatst op 2003-04-03 18:14:34

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren