© 2024 solvo B.V.

Buikpijn. Herkent iemand dit?

Ik heb vaak last van buikpijn. Alleen na het avondeten is het meestal het heftigst waardoor ik soms niet in slaap kan komen. Ik heb dan last vlak boven de navel maar ook wel in de onderbuik, net of zijn het menstruatiekrampen alleen ben ik dan niet ongesteld. Ook maken mijn darmen vaak geluid. Een aantal jaren geleden ben ik naar de huisarts geweest en mijn bloed is toen onderzocht en ik heb een echo gehad, allemaal zonder resultaat. Het ging 5 jaar erg goed alleen nu begin ik er weer last van te krijgen. Als ik de buikpijn heb krijg ik ook zomaar opeens eczeemplekken en droge plekken in de hals en op de kin. Zelf denk ik dat het met de spijsvertering te maken heeft maar het zou ook kunnen zijn dat ik ergens allergisch voor ben. Heeft iemand ervaringen met een allergietest, tips, of herkent iemand iets uit mijn verhaal. Laat dan even een berichtje achter!


Ja, ik herken de buikpijnklachten. Heb dit zelf al jaren en alle mogelijke onderzoeken gehad. Niets aan de hand zegt de arts, maar ondertussen doodziek. Ik heb een bloedanalyse gedaan bij www. immogenics.nl en bleek een voedselintolerantie te hebben voor bepaalde voedingsmiddelen. Ook astma en eczeem kan hiervan een reactie geven. Kijk ook eens op www.drwullink.nl Succes

label.Geplaatst op 2009-03-26 21:19:48


Ik heb al sinds 1995 min of meer last van pijn rechts in de bovenbuik.(De klachten zijn begonnen na het verwijderen van de galblaas) de laatste tijd is het veel erger geworden. er is een gastrocopie van de maag gedaan. niets gevonden. vorige week bloedonderzoek gedaan in het Bethesda ziekenhuis te Hoogeveen. Morgen wordt een echo van de bovenbuik gemaakt. De pijn is altijd aaanwezig, maar vooral , s nachts heb ik veel last, waardoor ik slaap tekort komen met weer andere gevolgen, waardoor ik niet kan werken. De pijn zit rechts bovenin de buik en varieert van scherpe pijn tot een doffe pijn en het gevoel van een band om de maag te hebben. Ik eet al bijna geen vet meer. Alleen nog boter op de boterham. De klachten zijn daardoor iets minder geworden, maar ze blijven erg aanwezig.Ben in een maand tijd al 3 kilo afgevallen.

label.Geplaatst op 2009-04-21 09:09:09

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren