© 2024 solvo B.V.

Buikpijn

Ik heb al 1,5 jaar last van mn buik. Het begon rechts onderin, toen werd gezegd dat het een spastische darm was. Sinds een paar maanden heb ik pijn in mijn hele buik, vooral midden bovenin en als ik ga sporten krijg ik altijd steken rechts bovenin. Ook heb ik veel last van boeren en winderigheid. En de laatste paar dagen heb ik oprispingen (zuur) en een vol gevoel. Ik heb geen bloed in mn ontlasting. De ene dag moet ik 3 tot 4 keer per dag naar de w.c. en soms helemaal niet. Ik heb geen koorts. De buikpijn (een soort branderig, kramperig gevoel) komt vooral op na het eten. Ik maak me er toch wel zorgen om, weet iemand wat het zou kunnen zijn? Alvast bedankt, Melissa


Dit is echt toch een spastische darm,ik heb het zelf ook zeggen ze alleen ik heb niet dat ik 4 keer per dag naar wc moet en ik heb regelmatig slijm bij me onlasting en sinds paar dagen wat bloed met afvegen,zelf denk ik dat ik wat anders heb.Maar bij jou klinkt typisch een spastische darm.Vooral na het eten dat je dan last krijgt en die onregelmatige stoelgang.Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.Ga eens bij jezelf na wanneer het op komt zetten.Het schijnt ook dat het met stress of spanningen juist komt opzetten.

label.Geplaatst op 2004-12-07 15:28:44


He Tamara, Ik denk zelf ook wel dat het een spastische darm is, maar ik wil het toch zeker weten. Ik heb morgen een afspraak met de huisarts, en dan zie ik wel wat er verder gaat gebeuren. In ieder geval bedankt voor je reactie!!

label.Geplaatst op 2004-12-08 16:52:11

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren