© 2024 solvo B.V.

Darm Onderzoek

Hallo, Bij ons zoontje van bijna 5 wordt a.s.a.p een darmonderzoek gedaan. Hiervoor moet hij een soort \\\" knikkers\\\" slikken. gedurende een aantal dagen worden er dan foto\\\'s genomen. Wie kan mij vertellen hoe dit onderzoek heet ?? en wat ongeveer de termijn is voor men hier een uitslag van heeft ?? Op dit moment ligt hij in het ziekenhuis, dus het zou fijn zijn als ik snel een reactie zou kunnen krijgen.. Groeten, J. Meijer


Ik heb geen idee hoe dit onderzoek heet,maar ik vind het een slechte zaak dat ze je dit in het ziekenhuis niet vertellen!Vraag alles wat je wilt weten,je hebt er recht op! Ik denk dat ze willen kijken hoe de passage is en de snelheid van de maag/darm werking.Die "balletjes"zijn ws goed te zien op de foto's zodat ze kunnen kijken hoe lang ze erover doen om weer uigepoept te worden.Iets anders kan ik zo gauw niet verzinnen.De uitslag kan dan niet lang op zich laten wachten lijkt mij.heel veel succes!en vragen he?het is jouw kind!

label.Geplaatst op 2004-02-03 22:33:27

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren