© 2024 solvo B.V.

Darm probleem van af geboorte

een goede avond allen wie kan mij advies geven over een darm probleem ik heb hier en daar al wel wat gelezen en mijn probleem is naar mijn inziens niet zo groot. effe wat van mijn zelf ben een jonge man van 42 jaar maar heb al sinds mijn jeugd het probleem van ontlasting verlies loop in middels bij een maag darm en leverarts en heb de nodige onderzoeken gehad zoals een endoscoopie sigmoidescopie en een manometrie van de darmen nu blijkt dat mijn darmen iets van spasme te hebben moet maandag de 8ste weer terug voor al de uitslagen en een evt behandelplan maar zoek hier gewoon om wat raad wat moet ik mijn arts vragen en wat zijn er evt voor oplossingen want ik wil ook wel weer eens een keertje gewoon op vakantie zonder mijn broek vol te hebben of gewoon rustig mijn boodschappen doen ik heb ook nog in 2000 een hersen en hart infarct gehad met daarboven op een longembolie met al de gevolgen van dien links zijdig volledig verlamd geweest ik was toen 35 inmiddels best goed hersteld maar het lopen geeft nog wat problemen dus ja dan ook te laat voor het toilet met de gevolgen van dien broekie vol met vriendelijke groet leo


Ga hier eens kijken misschien dat jou klachten duidelijk worden http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/ http://www.stichtingb12tekort.nl/

label.Geplaatst op 2007-10-05 01:38:04


Hallo Tiger, Ik heb zelf ook jaren met diarreproblemen gelopen. Wel 8-10 x op 'n dag. Gelukkig kon ik het redelijk goed ophouden maar je blijft toch altijd in de buurt van 'n wc. Niet echt goed voor je sociale leven. Via candida.pilliewillie.nl ben ik bij een therapeute terecht gekomen. Alleen door een verandering in m'n voeding zijn dingen al enorm verbeterd. Misschien een optie!

label.Geplaatst op 2007-11-24 13:34:12


nicky, ik zag bij www.candida.pilliewillie.nl dat je via hen ook een labonderzoek kunt laten doen. Heb jij daar ervaring mee?

label.Geplaatst op 2007-11-28 14:57:54


de uitslag van de onderzoeken er blijkt nu dus dat ik een spastieshe endeldarm heb dit houd in dat zodra de endeldarm gevuld wordt de darm spastiesche treken vertoond en de ontlasting er uit moet en ik het niet meer tegn kan houden het is geen vitamien b tekort ben in middels wel door gestuurd naar een neuro loog omdat hij wil uitsluiten of het iets te maken heeft met de cva die ik heb gehad in 2000 ik heb hem gevraagt over een darmstimulator of dat evt zou kunnen helpen maar daar blijft hij heel onduidelijk was iets heel anders volgens hem maar wie heeft hier meer informatie over of ervaring mee met vriendelijke groet leo

label.Geplaatst op 2007-10-11 13:21:04

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren