© 2024 solvo B.V.

Darmprobleempje

Mijn vraag aan u is de navolgende: Alweer een paar weken geleden had ik last van pijn in de onderbuik. ik verloor een paar, zeg maar, \'flupjes\' slijm en een beetje bloed, niet tegelijk met ontlasting. En ook maar heel klein hoor. Na een paar dagen was het weer over en heb ik het niet meer teruggekregen. Mijn man zei, ga nu naar de dokter. Maar als ik dat direkt gedaan had, had de huisarts, denk ik, mij ook aangeraden het even in de gaten te houden, en als het niet zo ophouden, ik dan terug moest komen. Vandaar dat ik niet naar de huisarts ben gegaan. Heb ik daar goed aan gedaan, is mijn vraag. Of is het zo dat je te allen tijde hiervoor naar de huisarts dient te gaan? Het kan toch ook een incidenteel iets geweest zijn? bij voorbaat dank voor uw reactie.


Geef je zelf eens antwoord op de volgende vragen: - is de pijn in de onderbuik éénmalig of komt het vaker voor - zijn dit de eerste 'flupjes' slijm of komt het vaker voor - zit er vaker en een beetje bloed bij de ontlasting Als je 1 van de drie vragen met ja beantwoordt zou ik zeker naar de dokter gaan. Niet gaan omdat je verondersteld wat de dokter zou gaan zeggen lijkt me in het geheel niet relevant. Want voor het zelfde geld doet hij een paar kleine testjes om bepaalde zaken uit te sluiten......

label.Geplaatst op 2007-10-03 20:26:26


Bedankt voor je reactie. Geen van de drie vragen kan ik met 'ja' beantwoorden! Gelukkig maar. Nogmaals dank voor het duwtje in de goede richting. Mocht het nog eens gebeuren, zal ik niet wachten met naar de huisarts te gaan.

label.Geplaatst op 2007-10-09 21:32:29


Beloofd.....??????????

label.Geplaatst op 2007-10-09 21:41:38


Ja, beloofd!!! lief!

label.Geplaatst op 2007-10-11 21:47:30

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren