© 2024 solvo B.V.

Dokters weten niet meer wat ik heb!!

halow, ik dacht ik laat ff een berichtje achter omdat mischien 1 van de lezers weten wat er aan de hand is met me.... ik zal is zegge wat ik heb: * als ik gegeten heb heb ik ongeveer 1 uur lang heel erg last van misselijkheid... *ik heb af en toe dagen dat ik niej meer kan lopen, eten , drinken enz. omdat ik heel hevige stekende buikpijn heb. *ik ben 18 kg afgevallen *heb geen eetlust meer het word steeds erger maar het ziekenhuis doet er niet veel aan!! loop al bijna 2 jaar te onderzoeken aan bloed enz. maar daar kunnen ze niks in vinden en voor andere onderzoeken vinden ze me te jong (16 jaar) kent hier iemand mij verhaal?? reageer aub!! dankje..... -X- Nicole


heb je ook last van diarree?met zoveel gewichtsverlies zou ik denken dat ze wel wat meer mogen onderzoeken dan alleen je bloed. Ben je al eens bij een maag-darm arts geweest? Dring aan op verder onderzoek,er is iets aan de hand en ik begrijp niet wat je leeftijd hier mee te maken heeft.Met deze klachten kun je niet blijven lopen!

label.Geplaatst op 2004-04-16 22:37:18


Ik heb zelf ook zoiets gehad. Was zelf 15 kg afgevallen en kon bijna niks eten en drinken en vaak misselijk. Ik had zelf een paar jaar geleden een maagslijmvliesontsteking gehad. Maar had er te lang mee doorgelopen.Daardoor is mijn maagportier beschadigt. Dat is dat stuk van je maag naar de Darmen.Die gaat niet optijd open en dicht waardoor he voedsel te lang in me maag bleef en liggen en een soort van ging rotten.Daarvan werd ik dus ziek.Kon toen bijna niks eten en drinken en was vaak misselijk en viel daardoor af.Door de ontsteking die ik had is het slijmvlies bovenin me maag wat dunner geworder waardoor ik vaak last heb daarvan.Maar met medicijnen merk je het bijna niet.Dat portier is goed te behandelen met medicijnen. Als ik jouw was zou ik toch naar maagdarm arts gaan.

label.Geplaatst op 2004-04-27 07:17:59


neej daar heb ik geen last van.... nu willen ze mischien een echo maken... maar dat weten ze nog niet zeker... de dokter wil het eerst met wat andere bespreken... omdat hij denkt dat het spanning is... maar ik weet cker dat dat niet is:) liefs nicole

label.Geplaatst op 2004-04-17 12:52:26

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren