© 2024 solvo B.V.

Dubbelloops stoma

Wie o wie kan mij uitleggen hoe een dubbelloops stoma werkt? Met mijn boek kom ik er niet uit en op internet kan ik ook niets vinden. Ik zie de reacties graag tegemoet. vriendelijke dank alvast.


Hallo alles willen weten, als je mijn bericht heb gelezen,dan weet je weer iets meer, ik heb een aantal jaren geleden een buik operatie ondergaan (een stuk uit de dikkedarm gehaald) na de operatie, word om de dikkedarm rust te geven om te genezen een dubbelloops stoma aangelegt van de dunnedarm, de darm word door de buikwand gehaald, doorgeknipt en daarover word dan de stoma aangelegt zodat de dikkedarm rust krijgt en de ontlasting via de stoma word afgevooerd,tot zover mijn bericht, ik hoop dat ik dudelijk genoeg ben en anders hoor ik het wel, groetjes Slim.

label.Geplaatst op 2004-08-09 11:19:18

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren