© 2024 solvo B.V.

Galblaas inhoud te dik (galgruis)

Heeft iemand ervaring met verdikte galsblaas inhoud waartegen Uroschol is voorgeschreven ? Enig idee hoe lang de klachten aanhouden ? Zijn er nog remedies tegen galgruis die ook de lever kanaaltjes ontdoen van galgruis ? Ervaringen ?? (Geen verzadigde vetten kunnen eten zoals bijv ontbijtkoek e.d., koffie, etc - dieet ; wanneer gal opspeelt spasmes rechterribboog, rechterzijde, gloeien en warm ) Verder nachts rond 2:00 - 3:00 badend in zweet wakker worden, soms pijn op bovengemelde plaatsen. Na ca 1 - 1 1/2 uur erg rillig en weer koud. Kan alleen nog slapen met slaaptablet. Bedankt alvast !


blijf hier niet mee rondlopen,anders krijg je straks een aanval van je pancreas,heb ik ook gehad brrrrr.bij mij moet hij in jan,verwijderd worden,ik snap niet,dat ze je zo laten lopen.ik was er bijna niet meer,ik wil je niet bang maken,maar,maar leg het voor aan een maag darm lever arts.

label.Geplaatst op 2007-12-08 17:36:52


Ik herken deze klachten, heb ze zelf ook. slik sinds juni 07 ursochol. heb gisteren een gesprek gehad met de chirurg en krijg vandaag telefoon wanneer mijn galblaas wordt verwijderd.Ik loop hier al 10 maanden mee en ben blij dat er besloten is dat mijn galblaas eruit gaat. Thea F

label.Geplaatst op 2008-10-24 10:53:56

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren