© 2024 solvo B.V.

Harde/gespannen onderbuik

Ik heb al een tijdje last van een dikke harde (opgezette) onderbuik. Af en toe wordt die wel zachter of \"kleiner\". Het is geen vet, het is gewoon hard...en het is net onder de navel dus onder mijn (normale) broekrand. Als ik ga zitten lijkt alsof ik een baloon heb ingeslikt. Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben. Ik heb wel consipatie, maar dankzij een kruidenpil kan ik elke dag naar de wc gaan. Ik ben ook heel moe. Hoe lang ik ook slaap, ben gewoon moe. Vaak plassen moet ik ook. Heeft iemand een idee?


wat jij nu hebt heb ik precies hetzelfde,niet zwanger maar vaak plassen en dan voel ik een vreemd opgeblazen gevoel in mijn onderbuik net een bal,heb ook geen blaasontsteking,maar vindt het toch heel eng omdat ik het nog niet eerder heb gehad,wil er wel mee naar de dokter gaan want soms heb ik ook een vreemde pijn in de onderbuik net of het de baarmoeder is.Herken jij dit?

label.Geplaatst op 2008-07-15 19:11:02

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren