© 2024 solvo B.V.

HELLP...zo\'n vreselijke buikpijn!

Ik heb een terugkerende vorm van hevige buikpijn. Ik kan dan echt niet op of neer. diverse scans zijn gemaakt en ook talloze bloedonderzoeken en een colonscopie. Dit levert op dat er ontstekingsweefsel zit op de aanhechtingsplaats dunne/dikke darm en de dikke darm is spastisch. Nu zit ik sinds vandaag op 4 keer per dag paracetamol ( helpt geen fluit ) en 3 tot 5 keer buscopan. Ook dat helpt niet en zelfs diclofenac doet zijn werk niet. In vredesnaam, heeft iemand nog tips? ik trek dit zo niet meer. De pijn is continu en door de hele buikstreek.Ik kan nauwelijks meer staan of lopen en al tig keer op de eerste hulp geweest, maar daar kunnen ze er niks mee. Kan een kijkoperatie uitkomst bieden?


Vandaag op de spoedeisende hulp geweest. Bloedbezinksel en crp waren licht verhoogd. Maar niet genoeg om er wat mee te kunnen. De heren doktoren zijn het niet eens met laparoscopie. Te veel risico zegt men. Advies is terug naar de internist..

label.Geplaatst op 2008-08-11 22:37:39


Gosjenokke Sarah. Ik zag je berichtje en dacht: toch even vragen hoe het nu met je gaat ?? Wat een ellendig verhaal zeg. Ze moeten toch uit zien te vinden wat er aan scheelt ?? Is het ook niet een sluimerende blinde darm ?? Ben erg benieuwd of er nog iets veranderd aan je situatie. Groetjes van hier.

label.Geplaatst op 2008-09-08 00:13:35


sara,als je crp waarde verhoogt is,duid dit meestal op een ontsteking(zeker weten)ze moeten eens naar je algvleesklier kijken,dit komt mij heel bekend voor,omdat ik hier zelf mee te maken heb,lieve groet reikimoeder.laat even iets horen aub,en hebben ze naar je gal gekeken?

label.Geplaatst op 2008-09-24 17:15:23


crp,en bezinkel?kunnen ze niets mee?zoals ik al zei,het duid op een ontsteking ik heb dit ook gehad,en de internist heb ik aangeklaagt,het werd bijna mijn dood acute pancreatitus had ik,en is nu chronies vraag gerust,een secon opiniun.dit hoef jij niet te hebben maar ik zou ff verder laten zoeken,voordat het echt iets is,dat moge duidelijk zijn,ik hoop je te horen sterkte,reikimoeder

label.Geplaatst op 2008-10-17 11:05:30

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren