© 2024 solvo B.V.

Herstel darmflora

hallo, ik heb nu al langer dan drie maanden last van mijn darmen, het begon na mijn vakantie in Turkije. Eerst had ik last van spoelwormen, maar toen dat voorbij was kwamen er opnieuw klachten. Uit een ontlasting onderzoek bleek dat ik een darmbacterie had (ik weet niet welke). Ik heb antibiotica gekregen, maar nu, ongeveer een maand verder, heb ik nog steeds last. Ik moet \'s ochtends 2 of drie keer naar de wc, de ontlasting is op zich wel normaal maar volgens mij verteerd het niet goed. Verder heb ik de hele dag last van opboeren, en ik heb ook meer last van winderigheid dan vroeger. De huisarts zegt dat dit kan, omdat mijn darmen nog moeten herstellen enzo, maar kan dat wel zo lang duren? Ik ben heel bang dat het nooit meer over gaat..


drink dagelijks een yakult,misschien hersteld het dan sneller.Het kan idd even duren voordat alles weer rustig is. succes

label.Geplaatst op 2007-08-26 21:13:23


Hoi, bedankt voor je reactie. Ik ben vergeten te zeggen dat ik nu ongeveer een week Yakult drink. Kan het ook door de antibiotica komen dat ik moet opboeren enz.? Dat is namelijk pas zo\'n twee weken geleden begonnen, terwijl ik langer dan een maand met de antibiotica ben gestopt..

label.Geplaatst op 2007-08-27 09:40:56


Ik ken dat niet als bijwerking van antibiotica,tenminste niet na afloop van een kuur... Wacht nog even af ,misschien heeft het idd gewoon even tijd nodig..

label.Geplaatst op 2007-08-27 16:09:26


Uit ervaring weet ik dat Orthiflor van Orthica is een aanrader. Open de capsule en los hem op in lauw water, laat dit glas minimaal een kwartier staan dan werkt het het beste. Succes!

label.Geplaatst op 2007-09-11 21:36:27

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren