© 2024 solvo B.V.

Het borrelt in mijn maag/darmen en heb dunne ontlasting! Hoe kom ik er vanaf?

Hallo, Ik ben Anneke ben 27 jaar. Ik heb sinds 4 maanden last van een borrelende maag/darmen het voelt of steeds mijn eten aan het zakken is (het voelt niet vervelend). Naast het borrelen in mijn maag/darmen heb ik ook last gekregen van mijn stoelgang. Ik zal het uitleggen wat ik dan voel en wat er dan gebeurt: Mijn maag/darmen borrelen dan krijg ik een soort van een soort buikpijn men kan het verglijken met een menstruatie kramp. Dan moet ik naar de WC en dan loop ik helemaal leeg daar bedoel ik mee dat mijn ontlasting ontzettend dun is. Ik heb al 100% natuurlijk bacteriën voor de darmflora geprobeert en dat helpt ook maar dan ben je klaar met je kuur en dan komt het weer terug. Wat is het, Wat kan ik doen, Valt het mee of moet ik mij toch zorgen maken? Veel liefs Anneke


of je je zorgen moet maken?heb je pijn ergens,maag ?en is je ontlasting vet?hoe is je eetlust?en kan je alles eten?als je deze vragen beantwoord,kan ik er misschien iets me.reikimoeder

label.Geplaatst op 2008-09-24 17:08:26

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren