© 2024 solvo B.V.

Klachten na operatie

Afgelopen donderdag ben ik geopereerd aan \"marisken\" huidplooien bij de anus. Dit is gebeurd onder volledige narcose, en dezelfde dag kon ik weer naar huis. Nu is het zaterdag en er zijn een aantal dingen waar ik me zorgen om maak. Zo ben ik de hele dag zwak en trillerig. Alsof ik elk moment flauw kan vallen. Is dit een natuurlijk gevolg van de operatie door bijvoorbeeld de narcose of de pijnstillers (naproxen) die ik slik? Ook heb ik moeite met drukte, zoals bijvoorbeeld mijn spelende kinderen. Daarnaast blijft mijn wond (het is gehecht) vochtig. Er komt een soort licht roze vocht vanaf wat niet echt fris ruikt. Nadat ik op het toilet ben geweest maak ik het schoon met toiletpapier wat ik nat heb gemaakt met water waarin ik een beetje dettol heb opgelost. Mijn vraag is dus zijn deze dingen normaal na een operatie?

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren