© 2024 solvo B.V.

Last van maag en Omeprazol

Hallo, Ik heb sinds een week of 4 erge steken in mijn borst en prikkelingen in mijn slokdarm. In eerste instantie dacht de dokter dat er iets mis was met mijn hart. Na zoeken op internet bleek het toch mijn maag te zijn. Ik slik nu 9 dagen omeprazol mmar ik blijf last houden van mijn klachten. Mijn vraag is of iemand dit herkent en wat raad je me dan aan om terug te gaan naar de dokter of moet ik deze medicijnen eerst nog langer slikken? Alvast bedankt!!!


Ik heb dit ook gehad en de huisarts stelde onmiddellijk vast dat deze klachten het gevolg waren van een scheurtje in mijn middenrif (hiatushernia), ik kreeg pantoprazol, vergelijkbaar met omeprazol. De klachten verminderden niets, na 1½ jr. bleek dat ik een hartinfarct had gehad, toen dat geconstateerd was, heb ik meteen een 3-voudige bypass operatie gehad, nu ben ik weer de oude en heb nergens meer last van, ik bedoel maar, ze zitten er zo vaak naast!!!

label.Geplaatst op 2005-07-05 15:36:27


Beste forumbezoeker. Voor het tijdschrift Gezondheid werk ik op dit moment aan een artikel over maagzuurremmers en hun bijwerkingen. Ik zou het erg op prijs stellen als u hierover met mij zou willen praten of mailen. Uw bijdrage kan andere mensen helpen de juiste keuzes te maken. Mijn e-mailadres luidt stefan.boerboom@gezondheid.nu en mijn tel. is 0341-438599. Dankuwel.

label.Geplaatst op 2005-09-15 10:05:53

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren