© 2021 solvo B.V.

Last van mijn darmen

5 maandjes geleden kon ik amper naar de wc. Naar docter geweest bleek verstopte darm. Mij werd movicolon voor geschreven. Gestopt met dit medicijn, Maar nu moet ik 4 a 5maal daags naar de wc en heb veel hongeren heb vaak buikkrampen. Ontlasting is erg zacht en als ik het ophoud en daarna naar de wc ga komt het bij wijze van met en knal eruit.. in diarree vorm. wat zou dit kunnen zijn? Groetjes yonay


In de chinese geneeskunde bestaat er een syndroom dat \"Hitte de maag\" heet. Je hebt dan een hongerig gevoel terwijl je genoeg eet. Soms zo extreem dat je er \'s nachts wakker van wordt. Het beste kan je je spijsvertering tot rust brengen door op regelmatige tijden te eten, geen suiker of witte meel producten en geen alcohol. Ook is het verstandig \"goede darmbacterieen\" als supplement te nemen. Als dat niet helpt kan je aanvullende acupunctuurbehandelingen krijgen. Op mijn site heb ik meer info over gezonde voeding en darmbacterieen http://www.groesland.nl/blog/?p=36#more-36

label.Geplaatst op 2010-11-14 11:03:27

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren