© 2024 solvo B.V.

Leverfuctie

de waarde van het lever was te hoog moet weer naar de huis arts ik drink niet maar heb wel lootvergifting gehad het lichaam is zich aan het ontgiffen heb veel uitslag om het lichaam ben wel bij de dermatoloog het gaat de beter kant op de dokter zeg gaan we 10 buisjes bloed af nemen naar en paar dagen gebelt zeg de huis ardt je lever fuctie is te hoog we moeten maandag lang komen om te praten ik eet weer wat maar hoe kan het oo jaa ben vrijdag ook gevallen mijn rechter ribben zijn ook gekneust mijn benen zijn ook niet sterk maar dat is bekent heb en paar dagen geen fiso uit kunnen oefenen dus mijn benen waren even 60% toen ben ik ge vallen

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren