© 2024 solvo B.V.

Maag darm onsteking??

Hallo Ik heb sinds 3 jaar vaak blaasonsteking en laatste jaar 2 x nierbekkenonsteking gehad. Heb 2 jaar geleden een echoscopie gehad voor mijn maag en krijg sinds dien omeprazol 40 mg. Ik kreeg 4 dagen geleden ontzettende last van mn onderrug en maag en buik liep er krom van. had ook bloed in mn ontlasting en urine, en heel erg koud. het is alsof mn maag in brand staat en steken in mn buik(blaas) Naar arts gegaan die zei dat ik blaasonsteking had en bloed moest prikken daar is dus een maag onsteking uitgekomen. Heb nu zetpillen Diclofenac 100 mg 2 x per dag. moet veel drinken en mag (liefst) niks eten Mijn vraag ik zou graag meer onderzoek willen naar mn maag want dit schiet niet op zo naar wat voor onderzoek kan ik vragen aan mn arts?? en zijn er mensen met soortgelijke klachten??


wat een raar verhaal,bloed in de urine en ontlasting en dan komt er uit bloedonderzoek???een maagontsteking? En dan krijg je ook nog eens diclofenac tegen de pijn? dat klopt echt niet hoor. Van een urineweginfectie krijg je geen bloed in je ontlasting,dat komt dan echt uit je darm(rood/vers bloed)of uit de maag(zwart/oud bloed)of je hebt aambeien. Ben je ook misselijk?braak je?

label.Geplaatst op 2005-06-21 23:36:22


heb ook geen urinewegonstekking maar maag darm onstekking, moet vrijdag weer bloed prikken .ben niet misselijk en heb ook geen aambeieien. kan alleen geen eten verdragen op mn maag(en mag ook liefst alleen heel licht verteerbaar voedsel eten)of nx heb last van mn rug harde opgezette buik en branderig gevoel in mn maag .op mn buik drukken is ook pijnlijk.

label.Geplaatst op 2005-06-22 10:47:27


gisteren naar ziekenhuis geweest voor onderzoek. Heb een slang in mijn keel en in mijn achterse gehad,er zijn stukjes uit mijn darm gehaald (wwefsel) nu wachten op uitslag.

label.Geplaatst op 2005-09-08 10:20:56


Er is dus wel actie ondernomen nu,ben benieuwd wat eruit komt.sterkte ermee!

label.Geplaatst op 2005-09-08 14:49:13

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren