© 2024 solvo B.V.

Maag zuur door breukje

hoi allemaal ik heb al jaren last van maagzuur na 3 jaar medicijnen slikken eigenlijk een verwijskaart gekregen nu blijk ik een klein scheurtje te hebben in middenrif of maag sinds een paar maanden krijg ik omeprazol 20mg die moet ik 2 keer per dag innemen anders zit ik snachts rechtop in bed als of ik stik dit had ik met andere merken nog steeds maar met omeprazol niet meer gelukkig maar nu hoorde ik via een forum dat omeprazol en familie de opname van vitamine b12 tegen werkt is er iemand die daar ervaring mee heeft want om de paar maanden laat ik bloed trekken wegens div problemen en de b12 waarde zakt steeds april 2008 (183) october 2008 (173) folium is ook te laag laatste meting 11 nu heb ik 4 injecties gekregen en bepaalde klachten verbeteren maar ze gaan nu weer bloedwaarden meten maar als het idderdaad aan de omeprazol ligt kunnen ze wel blijven spuiten want ik kan niet zonder deze medicijn meer

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren