© 2024 solvo B.V.

Maaginhoud voelen en horen stoten bij ademhaling

Wie heeft er in het verleden last gehad van de volgende klachten en wat was de diagnose? * Strak gevoel in de maagstreek * Minder goed adem kunne halen door strakke gevoel in de maagstreeK? * De maaginhoud voelen en horen stoten met ademhalen (als de buik omhoog komt) Het geluid is hoorbaar tot meerder meters van mij vandaag


Hoi Pierre Deze symptomen komen mij best bekend voor(heb ik ook dagelijks). Verder heb ik hierbij last van dat ik niet kan boeren. Hierdoor komen er bij het ademhalen van die brommende geluiden uit mijn keel(echt vet irritant). 'K weet niet wat je eraan doen kunt, mee leren leven is mijn devies. Sterkte Dieks

label.Geplaatst op 2011-11-24 00:32:50

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren