© 2024 solvo B.V.

Maagklachten

Mijn dochter van 10 heeft al geruime tijd last van buikkrampen. het begon \'s morgens vroeg uit bed, zij kon niet lopen en had veel pijn. Een half uur in bad, dan werd het beter. Na enige tijd bij de dokter langsgeweest, die dacht een verstopping waarvoor zijn poeders kreeg. hier werd de pijn alleen maar heviger van en het werd ook erger, nu dagelijks 2 a 3 keer per dag loopt ze te huilen van de buikpijn, foto\'s geven geen verstopping of andere zaken aan. Misschien zijn er kinderen die ook dergelijke klachten hebben? Vandaag krijg ik een doorverwijzing naar het ziekenhuis.


halow, heeft ze owk last van een misselijkheidsgevoel?? want ik heb da wel en ik er soms owk hevige krampen bij.... bij mij gaan ze nu op gal en maagzweer onderzoeke... mischien heb je er wat aan:) succes xxx Nicole

label.Geplaatst op 2004-04-30 09:30:34


De laatste paar maanden, hoor je heel veel van dezelfde klachten bij kinderen. Ze worden er voor opgenomen in het zieken en daar constateren ze alleen maar dat de darm te langzaam werkt. Advies dat ze krijgen is: meer bewegen en meer vezels eten. Verder niets. IK weet ook nog geen oorzaak. Het valt wel op dat meeste kinderen met deze klachten op paardrijden zitten, of op een springsport. Ik zou wel graag willen weten wat bij jullie de uitslag is? Groet, Rwt

label.Geplaatst op 2004-06-13 08:08:08

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren