© 2024 solvo B.V.

Maagonderzoek met slangetje

Hallo ik gebruik sinds 2 weken Nexium 40 ,vanmorgen moest ik terug komen,mijn maagklachten zijn minder,maar niet weg,vooral bij stres een of ik in de brand staat.Nu wil mijn huisarts uitsluiten dat ik maagK heb,door een onderzoek met een slangetje.Bijna 3 jaar geleden borstK gehad,32 bestralingen.Wie heeft er ervaring met dit onderzoek?Graag jullie reactie\"s,vr gr WDRO ja,opnieuw Nexium gehad voor een maand,help het nog niet,dan dat onderzoek.


Hoi, Vervelend voor je maar het kan ook die bacterie zijn (Helicobacter Pilori) Eigenlijk is het letterlijk en figuurlijk even slikken, als het slangetje door je keel is heb je het ergste gehad. In je keel spuiten ze een soort verdoving met een flesje (niet met een naald) We zullen duimen dat het allemaal goed komt!!!! Sterkte hoor! Kristl

label.Geplaatst op 2006-04-20 16:30:36


Hallo WDR,Als je erg tegen het onderzoek op ziet kun je om een roesje vragen.Heb ik ook gedaan enkele weken terug.Als je wakker wordt heb je alleen een wat zere keel. Groetjes en sterkte,Spinetje.

label.Geplaatst op 2006-04-26 04:47:05

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren